10 september 2009

Sms till VV

.
Lilla A älskar när hon får hålla i min mobil, sällan är hon så lycklig som då. Hon trycker på den, biter i den och drar den vårdslöst över golvet när hon kryper fram.

Men hon gör mer än så. Det upptäckte jag när jag slötittade igenom mina skickade sms i går kväll. Väninnan, svärmor, brodern, Vägverkets registreringsregister, svägerskan... Stopp där! När skickade jag ett sms till Vägverket? Tydligen förra torsdagen klockan 13.25.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
Något svar har jag inte fått.
Ingen på Vägverket verkar bry sig om att jag inte ska med på promenaden, inte heller om att jag ska titta in med vanten.
Konstigt.

2 kommentarer:

  1. Hej Patricia
    Jag är nog inne och läser om er så gott som varje dag - det är jätteroligt att få följa lilla A. Tänk vad tiden går fort - snart ett år sedan du och magen gick hem! /Agneta
    PS Michael och hans Frida ska ha en bebis i januari och dom letar bostad i Värnamo!

    SvaraRadera
  2. Agneta - vad roligt med en trogen läsare :-) Och vad roligt för Michael med en bebis!

    SvaraRadera