19 oktober 2009

Fas fyra - uppenbarligen

.
Min man påstår att jag går igenom olika faser när jag letar hus. Fas ett är när jag hittar ett hus på Hemnet och genast flyttar in, i fas två åker vi och tittar på det och i fas tre blir det platt fall eftersom det antingen inte föll oss i smaken eller för att det blev för dyrt.
-Nu vet jag vad som väntar, sa han i går och syftade på fas fyra som tydligen börjar när vi kommer hem till lägenheten igen och jag genast börjar smida planer för hur vi kan göra om.

Jag förstår faktiskt inte alls vad han menar. Så här har vi det alltid möblerat.



















.

Och att måttbandet ligger framme är en ren slump. Liksom att jag råkar veta att väggen där kuddarna ligger är 1,5 meter och att det får plats fyra Ikeakorgar i de nedersta planen i våra bokhyllor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar