03 februari 2010

Egomamman vill vinna

.
Jag brukar vara för lat för att vara med i tävlingar och utlottningar av olika slag. Men tävlingen på Fotballfruens blogg har jag bestämt mig för att inte missa.

Jag kan nämligen vinna Sobeas mammayogabyxor från babyshop.se.
De smått fantastiska velourbyxorna har jag spanat in ända sedan jag var gravid med Lilla A. Har velat köpa dem så många gånger - men alltid fått ågren i sista sekund. Inte kan jag väl lägga så många kronor på ett par mysbyxor - till mig själv? Särskilt inte när jag har en dotter som växer och behöver nytt i ständiga cykler.


Så där håller jag på och kommer nog alltid att göra. Därför, och på grund av att jag redan köper (för) mycket kläder till min dotter, väljer jag att vara en politiskt inkorrekt och egoistisk mamma och tävla helt för egen vinning! Att Lilla A redan har ett par likadana och att vi därmed skulle kunna gå runt och vara snygga och mysiga tillsammans, är bara en bonus!

1 kommentar:

  1. Jag har de där och de ÄR helt fantastiska! Jag har flera par och en hel dress med jacka... dags att ta fram ur mammalådan nu...

    Kram, jag hejade på att du skulle vinna tävlingen!

    SvaraRadera